Wednesday 12 September 2012

people change

assalammualaikum and hye to all blogger ..



entry aku kali ni pasal manusia berubah , bukn aku nk ckp pasal org tapi tuju kn juga kat DIRI SENDIRI , because i really know dekat mana aku berpijak .. dengan secara tidak sengaja or sengaja , perkara ni biasa berlaku kat manusia , is the FACT !! so , aku kena open minded,,,'dia berubah untuk jadi lebih baik' ,,, mesti korg tak phm ape yg aku mksd kn ?? sokayy .. jgn susa2 nk peningkan kepala korg nk memahami setiap perkataan dri akuu , bia la aku je yg phm setiap huruf dalam satu perkataan .. most likely this is difficult for me to accept all .. i believe in myself , i believe with everything that has happened there is wisdom rather ,, INSYAALLAH !

Orang berubah dengan masa. Masa adalah perubahan rakyat. Setiap tahun membawa beberapa perubahan kerana kita perlu menyesuaikan diri mengikut persekitaran kita dan pergi dengan sesuatu perkara. Sesetengah orang berubah pandang dalam segi kelihatan mereka. manusia mungkin akan pergi untuk makeover atau transformasi yang lengkap. manusia berasa seperti menukar almari mereka , manusia juga selalunya bekerja pada lebih personaliti semua dan rupa. Sesetengah orang menjalani transformasi drastik. Jenis lain perubahan datang dalaman, yang berkaitan dengan kualiti mereka Sesetengah orang menjadi angkuh dan sombong sekali mereka memperoleh beberapa nama dan kemasyhuran. Mereka mula memandang rendah kepada orang bawahan mereka. AKU mengatakan bahawa masa dan wang telah menunjukkan beberapa pengaruh yang negatif terhadap orang-orang seperti itu. Paris Hilton pun pernah berkata, "Sesetengah orang berubah apabila
mereka fikir mereka bintang atau sesuatu. , ALLAH HUAKBAR ... *kau jauhi la aku dari sifat riak , sombong dan sebagainya .. jadikn aku insan yg selalu merenda diri , amin*


p/s : tq reading my rubbish and muah to all

No comments:

Post a Comment