Tuesday 11 February 2014

2014

salam semua , alhamdulillah aku masih sihat dan masih peluang untuk hidup kat dunia ni , mudah-mudahan urusan kita semua dipermudah kan , amin !!
ok, hmm lama tak jumpa, almost 1 year juga kn ?? well, im busy chasing dollars and knowledge 'that time'. hihihi . hmmm bila da lama tak menaip panjang panjang camni rasa kekok pula , rasa mcam tak tahu nak mula dari mana. life aku sekarang ok je . banyak jugak bende yang jadi kat aku tapi takpelah ,, what is past is past .... tapi tulah kadang2 hati  ni susah nak maafkan orang tau ,, hish tak baik kn??? hmm ok ni nk share .. december 2013 nenek aku meninggal dunia... kami sekeluarga redho tapi yes aku admit kehilangan tu terasa sangat.. ok taknak cakap da.. soo...penat la nk taip ,,nak tunjuk gamba la ,,










MY LOVELY FAMILY











HAPPINESS OF ME

P/S; tq reading :) , amy , xoxo


No comments:

Post a Comment